ترمومتر،دماسنج لیزری مدل KIMO KIRAY50

محصولات

ترمومتر،دماسنج لیزری مدل KIMO KIRAY50

ترمومتر،دماسنج لیزری مدل KIMO KIRAY50

KIRAY 50 Infrared thermometer

ترمومتر،دماسنج لیزری مدل KIMO KIRAY50

این ترمومتر ابزاری کلیدی برای رفع عیب ، بازرسی و تعمیر و رفع عیب در هر دمایی بدون تماس با هدف میباشد . شما به راحتی میتوانید حرارت سطوح داغ ،خطرناک ،غیر قابل دسترس را نادازه گیری کنید و بهترین انتخاب برای اندازه گیری دمای محیط هایی چون خانه ،پارکینگ ،کارگاه ،دفتر کار ،ماشین ،آشپزخانه و غیره میباشد .

 

 

برند : KIMO / FARANC
کد محصول : 15413
آخرین بروزرسانی : 5 فوریه 2019 در 4:07 ب.ظ

    ترمومتر،دماسنج لیزری مدل KIMO KIRAY50

    این ترمومتر ابزاری کلیدی برای رفع عیب ، بازرسی و تعمیر و رفع عیب در هر دمایی بدون تماس با هدف میباشد . شما به راحتی میتوانید حرارت سطوح داغ ، خطرناک ، غیر قابل دسترس را نادازه گیری کنید و بهترین انتخاب برای اندازه گیری دمای محیط هایی چون خانه ، پارکینگ ، کارگاه ، دفتر کار ، ماشین ، آشپزخانه و غیره میباشد .

    مشخصات فنی :

    پاسخ طیفی دستگاه از 6 تا 14 میکرو متر است و حسگر بصری آن 100 تا 1200 نانومتر را تشخیص میدهد . بازه ی حرارتی 40- تا 380 درجه و تلرانس درببازه ی 50- تا 20- برابر 5 درجه و 20- تا 380 درجه برابر 2% یا 2 درجه میباشد .دقت نمایش 0.1 درجه است و زمان پاسخ دستگاه کمتر از 1 ثانیه میباشد . قابلیت تشعشع این ترمومتر 0.95 است . تجاوز مقادیر از آستانه ی حداکثر . حداقل  با کلمات LO و HI نمایش داده میشوند .

    طول موج لیزر از 630 تا 670 نانو متر است . نشان گر دمای مثبت و منفی طوریست که فقط برای مقادیر منفی (-) نشان داده میشود .نمایشگر LCD 4 عددی با نور پس زمینه میباشد . حالت خاموشی خودکار دستگاه پس از 10 ثانیه غی فعال بودن عمل میکند . تغذیه ترمومتر فوق با باتری 9 ولت آلکالاین است که با فعال بودن لیزر و نور پس زمینه 30 ساعت کار و بدون آنها تا 100 ساعت کار میکند .

    دمای دمای استفاده و نگهداری و رطوبت نسبی دستگاه به ترتیب از 20- تا 69 درجه ، 10 تا 90%RH و کمتر از 80% RH برای زمان نگهداری میباشند . وزن این ترمومتر نیز 170 گرم ارزیابی شده است .

    صفحه کلید دستگاه :

    کلید MIN/MAX :

    نمایش مقادیر حداکثر و حداقل اندازه گیری .

    کلید نور زمینه :

    قابلیت فعال یا غیر فعال کردن نور پس زمینه .

    کلید لیزر :

    امکان فعال یا غیر فعال کردن لیزر .

    کلید واحد فنی :

    امکان تغییر واحد دما F و C .

    کلید Trigger  :

    امکان اندازه گیری دما را میدهد . کلید را فشار دهید و کلمه ی Scan  در بالای صفحه نمایان میشود ، کلید را رها کنید ، کلمه ی Hold بالای صفحه نمایش داده میشود و اندازه گیری صورت گرفته نمایش داده میشود.

    ترمومتر پس از 10 ثانیه غیر فعال بودن خاموش میشود .

    مادون قرمز این ترمومتر چگونه کار میکند ؟

    دماسنج های مادون قرمز قادر به اندازه گیری دمای اجسام اند . لنز های بصری انرژی ساطع شده و منعکس شده ی جسم را گرفته و به دتکتور میفرستند . این اطلاعات بر روی صفحه به عنوان دما نمایش داده میشوند . نشانه گیر لیزری فقط برای نشانه روی سمت هدف میباشد .

     

     

    laser thermometer model KIMO KIRAY50

    A key tool to measure surface temperatures of hot objects, dangerous or difficult to access. Supplied in case holster.
    From -50 to +380°C

    Technical data

    • Spectral response : 6 – 14 mm
    • Optical : 12:1
    • Laser sighting : wave lenght : from 630 nm-670 mm
    • Emissivity : fixed value 0.95

    جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید