ترموویژن ،دوربین حرارتی فلیر آمریکا مدل FLIR TG 130

محصولات

ترموویژن ،دوربین حرارتی فلیر آمریکا مدل FLIR TG 130

ترموویژن ،دوربین حرارتی فلیر آمریکا مدل FLIR TG 130

FLIR TG130 Spot Thermal Camera

ترموویژن ،دوربین حرارتی فلیر آمریکا مدل FLIR TG 130

ترموویژن ارزان قیمت فلیر آمریکا مدل FLIR TG 130 یکی از رازان ترین ترموویژن های موجود در بازار می باشد که با قیمت مناسب توسط شرکت فنی مهندسی سیانکو به صورت مستقیم برای هموطنان گرامی ارائه می شود.

برند : FLIR / USA
کد محصول : 15214
آخرین بروزرسانی : 14 ژوئن 2017 در 4:34 ب.ظ

    ترموویژن ،دوربین حرارتی فلیر آمریکا مدل FLIR TG 130

    ترموویژن ارزان قیمت فلیر آمریکا مدل FLIR TG 130 یکی از رازان ترین ترموویژن های موجود در بازار می باشد که با قیمت مناسب توسط شرکت فنی مهندسی سیانکو به صورت مستقیم برای هموطنان گرامی ارائه می شود.از ویژگی های مهم ترموویژن فلیر FLIR TG 130 می توان به اندازه گیری دما به صورت نقطه مرکزی (center spot) زاویه نمایشی 55°*43° با فرکانس تصویری 9HZ و بازه طیفی 8-14µm و پشتیبانی دمای -10 تا 150 درجه سانتی گراد و تبدیل سانتی گراد به فارنهایت اشاره کرد.صفحه نمایش 1.8 اینچی TFD LCD با حالت رنگی IRON ،وزن سبک 210 گرم،از ویژگی های عمومی ترموویژن فلیر FLIR TG 130 می باشد.

    از فلیر FLIR TG 130  می توان در استفاده در تغییرات دمایی لوله ها ،درب ها،دیوار ها و تعیین مکان هایی که عایق آنها از بین رفته استفاده کرد.

    بررسی سیتم های تهویه مطبوع ،پیدا کردن عوامل الکتریکی موثر بر لوازم خانگی ،تایید تنظیمات یخچال فریزرها برای اطمینان از دمای امن مواد غذایی ،سادگی فلیر FLIR TG 130  در عملکرد و اندازه گیری ،سایز کوچک دستگاه استاندارد و دارای باتری های قلمی ساده بدون نیاز به تخصص در استفاده و همچنین قیمت ارازن از ویژگی های مهم در خرید این ستگاه می باشد.

    این ترموویژن  با بهره گیری از بالاترین تکنولوژی روز دنیا توسط کارخانه جات پیشرفته و زیر نظر کارشناسان زبده شرکت فلیر آمریکا و لابراتوار ها و آزمایشگاه های کنترل کیفیت این کمپانی ساخته شده و کلیه مراحل کنترل و کالیبراسیون را با بالاترین امتیازات گذرانده است .

    از کاربرد های این محصول ترموویژن می توان به استفاده در کارخانه جات تولیدی ،پست های توزیع برق ،اندازه گیری دمای قطعات در حین کار،اندازه گیری دمای ذوب ،صنعت هوایی ،تاسیسات و ساختمان های پیشرفته و … اشاره نمود.

    نقد و بررسی کلی :

    دستگاه فوق ترموویژن را که با بالاترین کیفیت تولید شده و ارزانترین قیمت  همراه با گارانتی یک ساله و همچنین خدمات پس از فروش 5 ساله از شرکت فنی و مهندسی سیانکو بخواهید ، این شرکت ارائه دنده انواع ترموویژن فلیر،ترموویژن فلوک ،ترموویژن تستو ،دوربین های تصویربرداری حرارتی و… می باشد. هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید .

    جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و هرگونه مشخصات فنی مورد نظر به کاتالوگ دستگاه که در همین صفحه بارگزاری شده است مراجعه نمائید.

    برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا کلیک کنید

    کلمات کلیدی:

    خرید ترموویژن ,فروش ترموویژن ,قیمت ترموویژن ,با کیفیت ترین ترموویژن ,پر فروش ترین ترموویژن ,ترموویژن اصلی ,نمایندگی فروش ترموویژن