دیتالاگر دما و رطوبت دیجیتال تستو مدل testo 176 H1\H2

محصولات

دیتالاگر دما و رطوبت دیجیتال تستو مدل testo 176 H1\H2

دیتالاگر دما و رطوبت دیجیتال تستو مدل testo 176 H1\H2

testo 176 H1/H2 - Temperature and humidity data logger

 دیتالاگر دما و رطوبت دیجیتال تستو مدل testo 176 H1\H2

 دیتالاگر دما و رطوبت دیجیتال تستو مدل testo 176 H1\H2 با امکان نمایش وثبت همزمان دما ورطوبت جهت مصارفی مانند اندازه گیری و ثبت دمای سردخانه ها، یخچال ها و کامیون های حمل گوشت، اندازه گیری و ذخیره سازی دمای مواد فاسد شدنی در حین انتقال محموله، ذخیره اطلاعات دما و رطوبت محیط داخلی و هوای داخل گلخانه ها، ذخیره سازی اطلاعات دما و رطوبت انبارهای دارو و مواد غذایی و داروخانه ها و … استفاده می شود. صفحه نمایش این دیتالاگر بزرگ و امنیت اطلاعات در آن بالا می باشد همچنین سرعت آنالیز ازاطلاعات در آن بالا می باشد. دیتالاگر دما و رطوبت دیجیتال مدل testo 176 H1\H2 ساخت کمپانی تستو آلمان بوده که شرکت فنی ومهندسی سیانکو این دیتالاگر را به مدت یک سال گارانتی و سه سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید.

 

برند : TESTO / GERMANY
کد محصول : 13535
آخرین بروزرسانی : 19 دسامبر 2018 در 3:29 ب.ظ

     دیتالاگر دما و رطوبت دیجیتال تستو مدل testo 176 H1/H2

     دیتالاگر دما و رطوبت دیجیتال تستو مدل testo 176 H1/H2 با امکان نمایش وثبت همزمان دما ورطوبت جهت مصارفی مانند اندازه گیری و ثبت دمای سردخانه ها، یخچال ها و کامیون های حمل گوشت، اندازه گیری و ذخیره سازی دمای مواد فاسد شدنی در حین انتقال محموله، ذخیره اطلاعات دما و رطوبت محیط داخلی و هوای داخل گلخانه ها، ذخیره سازی اطلاعات دما و رطوبت انبارهای دارو و مواد غذایی و داروخانه ها و … استفاده می شود. صفحه نمایش این دیتالاگر بزرگ و امنیت اطلاعات در آن بالا می باشد همچنین سرعت آنالیز ازاطلاعات در آن بالا می باشد. دیتالاگر دما و رطوبت دیجیتال مدل testo 176 H1/H2 ساخت کمپانی تستو آلمان بوده که شرکت فنی ومهندسی سیانکو این دیتالاگر را به مدت یک سال گارانتی و سه سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید.

    مشخصات فنی دیتالاگر دما و رطوبت دیجیتال تستو مدل testo 176 H1/H2:

    • رنج اندازه گیری دما  : از  -20°C تا   +70 °C
    • دقت اندازه گیری دما : ±0.2 °C (-20 to +70 °C)  و  ±0.4 °C (Remaining Range)
    • رزولیشن دما  : 0.1°C
    • رنج اندازه گیری رطوبت : 0 تا 100 %RH
    • دقت اندازه گیری  رطوبت : به پراب انتخاب شده بستگی دارد.
    • رزولیشن رطوبت :0.1 %RH

     

    کلمات کلیدی: دیتالاگر دما و رطوبت، ثبات دما و رطوبت، سنجش دما و رطوبت، نمایندگی تستو، قیمت دیتلاگر دما و رطوبت، انواع دیتالاگر دما و رطوبت، خرید دیتالاگر دما و رطوبت