فشارسنج اتمسفر مدل KIMO MP55

محصولات

فشارسنج اتمسفر مدل KIMO MP55

فشارسنج اتمسفر مدل KIMO MP55

KIMO MP55

فشارسنج اتمسفر کیمو مدل KIMO MP55، دارای بازه اندازه گیری 700 تا 110 mbar میباشد. تلرانس دستگاه 2mbar است و دقت آن 0.1mbar ، 0.1mmHg ، 0.1hpa میباشد. همچنین این فشارسنج دارای یک سال گارانتی می باشد. شما می توانید این فشارسنج را از شرکت فنی مهندسی سیانکو تهیه نمایید.

برند : KIMO / FARANC
کد محصول : 15419
آخرین بروزرسانی : 25 می 2019 در 11:21 ق.ظ

    فشارسنج اتمسفر مدل KIMO MP55

    امتیازات :

    استفاده آسان . عملگر hold . پراب داخلی .

    مشخصات کلی :

    این فشارسنج ازجنس ABS ساخته شده و دارای حفاظت IP54 است . نمایشگر LCD یک خط با ابعاد 20×50mm و وزن 200 گرم را دارا میباشد .

    مشخصات فنی :

    واحدهای اندازه گیری دستگاه فشارسنج فوق mbar mmHg hpa میباشند . بازه اندازه گیری 700 تا 110 mbar میباشد . تلرانس دستگاه 2mbar است و دقت آن 0.1mbar ، 0.1mmHg ، 0.1hpa میباشد .

    زمان پاسخ این فشارسنج کمتر از 10 ثانیه است و اتصالات دستگاه نیز از برنج ساخته شده اند . دمای کار دستگاه در دمای صف تا 50 درجه میباشد و در غلظت ثابت هوا تا 2000 متری سطح زمین نیز قابل استفاده میباشد . دمای نگهداری فشارسنج نیز بین 20- تا 80 درجه است . دستگاه از حسگر پیزورزیستیو استفاده میکند .منبع تغذیه آن از 4 باتری نیمه قلمی 1.5 ولتی تشکیل شده است که عمرشان تا 180 ساعت میرسد .

    بخوانید :  مفهوم وکاربرد مانومتر

    حسگر پیزورزیستیو :

    فشار باعث کجی لایه ی سیلیکونی میشود . کجی این لایه باعث تولیدولتاژ در ترمینال های لایه میشود . این ولتاژ با فشا وارده رابطه مستقیم دارد .

    این فشارسنج با گواهی تنظیم ، کیف حمل ، لوله سیلیکونی ، غلاف ضد ضربه مغناطیسی عرضه میشود .

    ما وظیفه ی کالیبره کردن ، تنظیم و نگهداری دستگاه های شما را برای اطمینان بیشتر شما به مقادیر اندازه گیری شده تان بر عهده میگیریم ، و به عنوان بخشی از بیمه دستگاه به شما توصیه میکنیم هر سال دستگاه را برای باز بینی نزد شعب بیاورید . همه ی دستگاه ها شامل یک سال گارانتی نقص در تولید میباشند ( دستگاه را برای ارزیابی به خدمات پس از فروش تحویل دهید . )

    کار با دستگاه :

    اندازه گیری : فشارسنج فوق را با فشار دادن کلید on/off/hold روشن کنید ، برای تغییر واحد کلید select را فشار دهید . واحد های موجود دستگاه : hpa mmHg mbar  .

    Hold : در حین اندازه گیری کلید on/off/hold را کمی نگه دارید تا کلمه ی hold روی صفحه نمایش داده شود و مقادیر ثابت شوند .برای خروج از حالت hold دوباره کلید on/off/hold را کمی نگه دارید .

    تعویض باتری ها :

    درب پشتی این فشارسنج را جدا کنید ، باتری های نیمه قلمی 1.5 ولت جدید را جایگذاری کرده و درب پشت را دوباره جاگذاری میکنید .

    خاموشی خودکار :

    اگر از این فشارسنج بیش از بیست دقیقه استفاده نشود بطور خودکار خاموش میشود .