محصولات

بادسنج پره ای سری testo 410

بادسنج پره ای سری testo 410

testo 410 - Vane Anemometer

باد سنج و آنمومتر سری  Testo 410 Vane دارای دو مدل 1-410  و 2-410 میباشد که برای اندازه گیری سرعت جریان هوا در ابعاد جیبی و قابل حمل طراحی شده است این سری بادسنج ها قادر به اندازه گیری سرعت هوا و همچنین دما از طریق سنسور دماسنج داخلی هوا (NTC)  می باشد.

 

برند : TESTO / GERMANY
کد محصول : 13794
آخرین بروزرسانی : 17 آوریل 2021 در 1:11 ب.ظ

    معرفی و خرید بادسنج و آنمومتر تستو آلمان سری TESTO 410

    باد سنج و آنمومتر سری  Testo 410 Vane دارای دو مدل 1-410  و 2-410 میباشد که برای اندازه گیری سرعت جریان هوا در ابعاد جیبی و قابل حمل طراحی شده است این سری بادسنج ها قادر به اندازه گیری سرعت هوا و همچنین دما از طریق سنسور دماسنج داخلی هوا (NTC)  می باشد. Testo 410 دارای یک سری پره پروانه ای برای اندازه گیری سرعت باد می باشد، این تجهیز مناسب برای اندازه گیری ها و بررسی سریع نقاط خروجی تهویه می باشد، همچنین بادسنج Testo 410 با عملکرد محاسبه برودت باد ، برای اندازه گیری جریان هوا در فضای باز نیز مناسب است. ابعاد مناسب و طراحی خاص پره، صفحه نمایش کریستالی با وضوح بالا مجهز به نور پس زمینه از جمله ویژگی های  اساسی این خانواده از باد سنج های کمپانی تستو آلمان می باشد

    آنمومتر testo 410 دارای دو مدل می باشد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد  که به صورت اجمالی بیان شده است

    باد سنج جیبی testo 410-1 جریان هوا و دمای هوا را به سرعت ، به راحتی و با دقت بالا اندازه گیری می کند. پره 1.5 اینچی یکپارچه اصلی ترین ویژگی این آنمومتر است ، این ابزار برای بررسی های سریع و اندازه گیری سرعت هوا ایده آل می باشد.

     

    باد سنج جیبی testo 410-1

     

    بادسنج پرتابل testo 410-2 برای اندازه گیری  جریان هوا ، دمای هوا و رطوبت با سرعت بالا، راحتی و با دقت اندازه گیری طراحی شده است. دستگاه اندازه گیری هوا و رطوبت تستو 2-410 بسیار کوچک و بهینه است، برای بررسی سریع؛ ردیابی راحت و محاسبه میانگین به موقع مقادیر ایده آل است.

     

     بادسنج تستو آلمان TESTO 410

    ویژگی های فنی بادسنج تستو آلمان TESTO 410

    دارای پره کوچک و یکپارچه

    نمایش مقادیر میانگین ، حداکثر ، حداقل و فریز مقادیر

    صفحه نمایش مجهز به نور پس زمینه

    سنسور  محاسبه درصد RH و خوانش نقطه شبنم

     

     

    Testo 410 – Vane Anemometer

    The testo 410-1 pocket anemometer measures air flow and air temperature quickly, easily and accurately. The integrated 1.5 inch vane makes this economical air flow instrument ideal for fast air velocity measurement spot checks.

    The testo 410-2 handheld anemometer with humidity measures air flow, air temperature, and humidity quickly, easily and accurately. The very compact testo 410-2 air and humidity meter is ideal for fast comfort spot checks and timed averaging calculation.

    Integrated, small 1.5 inch vane

    Hold, Min, Max, and Timed averaging

    Bright backlit display for good viewing no matter the environment

    Integrated RH sensor provides %rH, wet bulb, and dewpoint readings

    Lens cover and leather belt case keep it protected – even in your tool box